Federació de comerciants de Salt

 

Comerç destacat

 Activitats

ACCIONS 2010
ACCIONS 2009

 Usuaris Federats

                                    

Ajuntament
de Salt
Mercat
Municipal
TotSalt
 
   Inici  Qui som Com associar-se  Notícies Butlletí On Som   Contactar

Galeria de fotos

Notícies

   ARRIBA LA TARGETA SALT COMERÇ DE “LA CAIXA” 

9/25/2009  

La Targeta Comerç de "La Caixa" ja funciona a una cinquantena de municipis.

L'objectiu és dinamitzar el comerç local a través d'un conjunt de productes i serveis adaptats a les seves necessitats i que es portaran a terme a través d'una targeta personalitzada.


Salt, 24 de Setembre de 2009.- La directora d'àrea de negoci de Gironès-Pla de l?Estany de "La Caixa", Carme Sabrí i el president de la Federació de comerciants de Salt, Josep Mª Berga, han presentat avui a la sala de plens de l'Ajuntament de Salt, el projecte Targeta Salt Comerç . Aquesta iniciativa, fruit de l'acord de "La Caixa" amb la Federació de Comerciants, i la col·laboració de l'Ajuntament, pretén dinamitzar el comerç local oferint productes i serveis exclusius que s'obtenen a través d'una targeta personalitzada.

Gràcies a la signatura de l'acord entre "La Caixa" i la Federació de comerciants de Salt, la Targeta Comerç permetrà la possibilitat d'oferir gran quantitat de promocions i regals als titulars de la mateixa.

D'aquesta manera Salt s'afegeix a les diferents modalitats de Targeta Comerç que ja s?estén per moltes poblacions de tot Catalunya com: Sabadell, Terrassa, Granollers, Igualada, Figueres, Olot, Girona, Barcelona i moltes més.

A partir d'aquestes iniciatives la Targeta Comerç ha evolucionat adaptant nous continguts i prestacions que la converteixen en una targeta de referència per al comerç.

A més d'oferir múltiples possibilitats per a la promoció de diferents serveis, els comerços locals poden oferir promocions, descomptes i fins i tot regals als clients que utilitzin la Targeta Comerç a les seves compres.





Targeta gratuïta

La Targeta Comerç està exempta de quotes d'alta i manteniment. A més, la renovació també és gratuïta. Per usar-la el client no ha de canviar de banc, ja que pot domiciliar-la a la seva entitat financera.

La Targeta Comerç permet disposar d'efectiu a dèbit en qualsevol dels més de 8.150 caixers de "La Caixa". A més, el client pot escollir la forma de pagament (crèdit, dèbit o pagament ajornat) i pot conèixer el detall de les seves compres per correu, internet o SMS.

Amb aquesta targeta, en col·laboració amb l'Obra Social de "La Caixa", el client pot ajudar també als programes de cooperació d'entitats locals que treballen en diferents iniciatives socials en els que "La Caixa" destinarà una part dels imports de les compres.

Programa Premi@

Entre les novetats que ofereix la Targeta Comerç, destaca el servei anomenat Premi@. Aquest programa permet realitzar promocions comercials de forma on-line a les compres en comerços a través dels Terminals Punt de Venda (TPV) de "La Caixa". Així, el mateix tiquet que emet el TPV i que s'entrega al client informa, al mateix moment, de si el comprador ha obtingut un premi amb aquesta operació.

Actualment, "La Caixa" és l'única entitat de l'estat que ofereix aquesta tecnologia que facilita als comerços la captació de nous clients i fidelitzar als que ja té.

Promocions i descomptes

Una de les prestacions més destacades són els descomptes en benzina acordats amb diferents distribuïdors arreu del territori.

Els titulars de la Targeta Comerç, a més, també es beneficien de descomptes i promocions en aparcaments, transports, espectacles i moltes coses més.

 

 

 

 
   Inici  Qui som    Com associar-se  Notícies Butlletí On Som   Contactar

Baix40.com