Federació de comerciants de Salt

 

Comerç destacat

 Activitats

ACCIONS 2010
ACCIONS 2009

 Usuaris Federats

                                    

Ajuntament
de Salt
Mercat
Municipal
TotSalt
 
   Inici  Qui som Com associar-se  Notícies Butlletí On Som   Contactar

Galeria de fotos

Butlleti

   ACTIVITATS DEL MES DE JULIOL 

7/17/2008  

L'agument de l'activitat comercial en determinades èpoques de l'any fa necessari que s'extremin les mesures de seguretat per evitar que es cometin delictes.

La vostra col·laboració és imprescindible per al coneixement dels delictes i evitar-ne de posteriors. Si tot i les precaucions que preneu, sou víctimes d'un fet delictiu, és necessari que el denuncieu.

Us exposem un recull de consells bàsics per evitar delictes relacionats amb comerços, que a la mateixa xerrada us els aclariran amb més detall:

"No acumuleu diners a les caixes enregistradores, buideu-les sovint."

"Porteu un control de la quantitat de claus de l'establiment i de les persones que en disposen còpies."

"Recordeu que les targetes de crèdit són personals i intransferibles."

"Comproveu sempre les mesures de seguretat i les particularitats."

"Comproveu que la targeta de crèdit no presenta símptomes de manipulació, que està signada i sol·liciteu al comprador que us presti el DNI per tal de fer-ne les comprovacions necessàries. Sospiteu en el cas que una targeta no permeti fer l'operaió bancària si l'individu o individus, de seguida, treuen una altra targeta per efectuar el pagament".

Un indicador per malfiar-vos es produeix quan l'interés del comprador es basa tan sols en adquirir aquells objectes que tenen un major valor econòmic, o bé pel fet d'efectuar compres importants en dies successius, i fixeu-vos si l'individu té un aspecte físic que pugui denotar que al darrera hi ha un intent de camuflatge de la seva imatge. Els delinqüents professionals tenen coneixement dels sistemes de càmeres de seguretat i intentaran evitar-les o camuflar el seu aspecte.

 

 
   Inici  Qui som    Com associar-se  Notícies Butlletí On Som   Contactar

Baix40.com